donderdag 14 september 2017

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog!


Hallo!!
Welkom op Challenges Donderdag!

Na problemen met het internet vanochtend, kan ik eindelijk het bericht van vandaag online zetten! Zo vervelend is dat.. Heb je van alles in je hoofd wat je wilt doen en dat mag dan niet lukken.. Maar beter laat dan nooit!

Ik heb 3 kaarten voor jullie, om te beginnen met een kerstkaart voor de '52 Weeks to Christmas' Challenge, klik HIER

Ik heb de kaart gemaakt met de nieuwe 'Leaf Punch' (zie onderaan dit bericht de benodigdheden-lijst). Met de blaadjes heb ik een krans gemaakt voor kerst.. Een leuke en andere toepassing! 

De Nederlandse tekst komt uit de set 'Nacht in Bethlehem' en is met goud embossingpoeder en Versamark Inkt op de kaart gezet. Ik heb een keer geen rood maar paars gebruikt, een challenge voor mezelf, want ik gebruik eigenlijk nooit paars! De flosjes maken het af. 

De tweede kaart is voor de Liftchallenge die deze week gestart is..
Eigenlijk moet ik de kaart nog niet laten zien, want hij is voor mijn ouders die morgen 45 jaar getrouwd zijn.. En mijn mams kijkt hier ook... Achja :) Ik heb alleen geen tekst, maar cijfers gebruikt. Wil je de challenge zien en meedoen? Klik dan HIER


En de laatste kaart is voor Dutch Card Lovers, klik HIER.. Omdat het deze week herfst is hier op mijn blog, heb ik hem in herfst-thema gemaakt. Best lastig in de kleuren van de challenge! Want ik wilde de hexagons en de kleuren gebruiken.. Maar denk dat het toch wel kan zo.. De inspiratiefoto:

Een hele challenge toch?? Maar wel heel leuk!


Ik moet er gauw vandoor, de kinderen zijn zo alweer klaar op school!
Tot gauw!!


Lieve groetjes, Yvonne






--------------------------------------------------------------------------------------

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Maandag 18 september gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Ook voor de nieuwe najaarscatalogus!!
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 21.00 uur en ik laat het mee komen.
(Vanaf nu weer iedere maandag, deze keer door internet-problemen later dan anders)
Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

--------------------------------------------------------------------------------------

September Actie: BIG SHOT!
Klik op de afbeelding voor een vergroting



---------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte SU materialen:
Omdat de lijst anders wel heel lang wordt, hierbij alleen de belangrijkste producten welke ik heb gebruikt op de kaarten. Heb je vragen? Laat het weten! Ik help je graag!!


10 opmerkingen:

Rosina zei

Dat zijn 3 schitterende kaartjes Yvonne ...je ben weer heel creatief bezig zie ik wel...alle drie toppertjes!!!

groetjes Rosina
DT 52WTC

Diny zei

Wat heb je SUPER GAVE kaartjes gemaakt Yvonne.....schitterend!
Groetjes Diny

Jantine zei

Mooie kaarten, Yvonne! Leuk gedaan voor je ouders jubileum.
En je kerstkaart met de blaadjespons is ook erg leuk. Dat paars staat er mooi bij.
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

Drie heel verschillende maar mooie creaties!
Fijne avond!
Nancy

Suzan zei

Prachtige kaartje heb je gemaakt Yvonne!
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Drie hele mooie kaarten Yvonne. Die krans met blaadjes heb je heel leuk gemaakt.
lieve groetjes Miranda

Cornelie zei

Wat een topper! En goeie inspiratie met de cijfers, want dat kan natuurlijk ook!! Echt mooi, dank je wel weer Yvonne, en alvast van harte!

anja curvers zei

Heel erg mooi gedaan Yvonne prachtig herfstkaartje en de andere kaartjes zijn ook weer heel erg mooi geworden. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Marjan zei

Erg mooi die kaart voor je ouders, gaaf hoor! Van harte met hun jubileum!
Alle kaartjes zijn weer mooi, zo ook zeker die voor DCL! Dank je wel voor het meedoen met Liftchallenge en DCL!

Ellen zei

Leuke kaart! Mooi gebruik gemaakt van de zeskantjes en de kleuren.
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen