donderdag 13 juli 2017

Challenges-Donderdag

For English or another language, please use the 
translate button on the right!! 


Thanks for visiting my blog!




--------------------------------------------------------------------------------------------------

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Maandag 17 juli, gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor morgenavond, zondag, 19.00 uur en ik laat het mee komen.
Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

Spaar de hele maand juli mee: bij iedere 60 euro krijg je een coupon
ter waarde van 6 euro cadeau die in augustus besteed kan worden.

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Hallo!!

Het is Kerstkaart-Donderdag! Tijd voor een kerstkaartje, Christmas in July!
Op het Challenge-Blog '52 Weeks to Christmas' (klik HIER) kun je ook
meedoen en zie je wat mijn collega-DT'ers gemaakt hebben.

Ik heb een nieuwe set gebruikt. Ik heb hem vanochtend bij de
bestelling binnen gekregen en wilde hem meteen gebruiken.

Het is een bundel met stempels en stansen, zie voor meer
informatie onderaan dit bericht.

Misschien heb je al gemerkt dat er sinds het laatste bericht bijna
een week niets gebeurd is hier op mijn blog. We hebben helaas
heel slecht nieuws gekregen binnen mijn schoonfamilie en ik zal
daardoor de komende weken/vakantiemaanden waarschijnlijk
aanzienlijk minder posten..
Op mijn Facebookpagina (klik HIER) post ik regelmatig korte
berichtjes en dat zal ik wat vaker doen.

Lieve groetjes, Yvonne



---------------------------------------------------------------------------------------

Productinformatie


Ik heb de kerstkaart gemaakt met de nieuwe set 'Carols of Christmas'.
Deze komt uit de nieuwe najaarscatalogus welke pas op 1 september 
in gaat. MAAR deze set kun je vanaf 1 augustus al bestellen!! 
En in juli al te pre-orderen!

KLIK HIER voor een filmpje van Tami White met uitleg over de set.

Het is CHRISTMAS IN JULY!!!!
Als je deze maand instapt als demo krijg je hem GRATIS extra bij jouw
starterkit!!! Waarde €85,50. Naast nog veel meer mooie en handige 
producten. KLIK HIER voor alle informatie.




7 opmerkingen:

!neke zei

Super mooi weer Yvonne !!!!

groeten Ineke

Suzan zei

Prachtig kaartje Yvonne!
Groetjes Suzan

GerJanne zei

Heel mooi Yvonne!

Nancy Soetaert zei

heel toffe kaart Yvone!

Enny zei

Een prachtige kaart Yvonne ! Sterkte voor jou en je schoonfamilie. Groetjes, Enny

Jantine zei

Wat een mooie kaart, Yvonne. Dat ziet er uit als een leuke bundel!
Veel sterkte voor jou en je schoonfamilie!
Groetjes
Jantine

Beisforbeauty zei

Mooi kaartje

Heel veel sterkte

Liefs cindy