dinsdag 17 januari 2017

Cool Treats

Stampin' Up! bestellen? 
Maandagochtend 23 januari, gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
 Bestellen kan tot zondagavond 19u via een e-mailtje naar: y_vanbruggen@hotmail.com
Voor producten uit de nieuwe voorjaarscatalogus, de jaarcatalogus en de Sale-a-Bration!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Welkom op mijn blog!!
Leuk dat je even langskomt!

Een dagje later dan normaal.. We waren heerlijk een weekendje weg..
Even bijtanken, moet ook zo af en toe even!
Maar wat was het mooi afgelopen weekend.. We zaten op de Veluwe
en er lag een pak sneeuw, dikke pret gegarandeerd!

Voor jullie vandaag ook iets kouds, ijs, maar dan anders!

Ik heb een serie om te laten zien met de nieuwe serie  'Cool Treats'.
Het is zo'n leuke en vrolijke set om mee te werken! Vooral een
verjaardagskaart is zo gemaakt en zeker weten dat de ontvanger
er ook vrolijk van wordt!

Ook de binnenkant van de kaart is bewerkt. Ik heb de ijsco-kar
uit de set 'Tasty Trucks' erin gestempeld, eenvoudig, met één kleur.

De Sale-a-Bration is in volle gang! 
Je mag de set met de ijsco-kar GRATIS uitzoeken bij 60 euro
die je besteedt. De 'Cool Treats' bundel is al bijna 60 euro! Dus
koop je de stempelset met stansen en iets kleins erbij, heb je
de 'Tasty Trucks' GRATIS!

Ook heb ik er afgelopen week deze leuke 'Curvy Keepsakes
boxes' mee gemaakt. Als bedankjes bij bestellingen en workshops.
In verschillende zoete ijs-kleurtjes.

Iets lekkers erin en klaar!

Maar ook aan de tassen waar de bestellingen in zaten zaten 
'heerlijke' labels met ijsjes!

De tekst zet al genoeg... 
Ik ben iedereen heel dankbaar voor de bestellingen!!
Geweldig om te mogen verzorgen!

En zo ontving mijn mams haar bestelling!

Hieronder vind je alle benodigdheden voor de werkstukken
uit dit bericht. Heb je ergens vragen over of wil je ook iets bestellen?
Dan hoor ik het heel graag! Stuur me een e-mail:
y_vanbruggen@hotmail.com

Liefs, Yvonne


De gebruikte materialen:


5 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leuke post om mijn dag mee te beginnen Yvonne ! Ik kom er helemaal van in vakantiesfeer ! Heerlijk al die ijsjes en wat heb je prachtige dingen gemaakt !

Rosina zei

Wat een creativiteit weer Yvonne...prachtige kaartjes heb je gemaakt met die ijsjes stempeltjes
maar ook die kleine doosjes zijn heel leuk...en als je dan zo een pakketje afgeleverd krijg is op zich al een feest...

creatieve groetjes
Rosina

marion zei

wat een feestje weer yvonne....heel origineel

GerJanne zei

Heel leuk!! Al moet ik nu niet aan schepijs denken!
Mooi verpakt, de bestelling voor je moeder!
GerJanne

Cynthia van der Wilk zei

Wat een vrolijk geheel zeg.