maandag 4 juli 2016

Hello!!

Stampin' Up! bestellen? 
Donderdag 7 juli, gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Geef je bestelling door voor woensdagavond 21u, via een e-mailtje naar: 
 y_vanbruggen@hotmail.com



Welkom!! 
En ik wil mijn 500e volger Annelies extra verwelkomen! Dankjewel voor het 
volgen van mijn blog! En dat geldt natuurlijk voor iedereen!!

Afgelopen donderdagavond mocht ik een workshop verzorgen voor 8 dames in 
Cuijk.. De gastvrouw (hostess) had een aantal kaartjes uitgezocht als inspiratie
wat ze wilde maken. En dit is de kaart die ik ervan gemaakt heb!





Zwart-wit gestreept met een vosje in het bos.. Ik had het bord met alle diertjes
die ik vorige week gemaakt heb meegenomen, zodat er ook andere diertjes 
gemaakt konden worden. Hieronder zie je wat de uitwerkingen geworden zijn:


Ook werden er kleine schudkaartjes gemaakt met de flamingo. 
Die heb ik een tijdje terug al hier op mijn blog laten zien..
En dit waren de bedankjes voor alle dames:



Een zakje met iets lekkers en een label eraan..

Het was een hele leuke en gezellige avond! 
Fijne maandag!
Lieve groetjes, Yvonne

3 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leuke workshop heb je gegeven !
Heel leuk dat een aantal dames toch hun eigen draai eraan geven.
Groetjes
Margo

martina's kaartjes zei

wat een leuke reeks kaartjes ! mooi gemaakt !
grtjs,martina
x

Rimmie zei

Leuk kaartje!
Mooi om te zien dat toch iedereen zijn eigen twist eraan geeft, dat vind ik nou altijd zo leuk van deze hobby!

Groetjes

Rimmie