vrijdag 12 mei 2017

Condoleance kaart..

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 
Maandag, 15 mei, gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor Zondagavond 19u en ik laat het mee komen: 
y_vanbruggen@hotmail.com
Ook voor de producten uit de retired-lijsten!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Soms heb je van die weken... Dat je zoveel gepland hebt en ook de tijd
ervoor hebt, maar toch lang niet alles lukt, omdat er vanalles tussenkomt!
Tja, het is zo'n week.. Maar dat is niet erg! Vervelen doe ik me zeker niet!!

Het is me niet gelukt om deze week kaarten te maken voor Challenges-Donderdag,
maar heb nog wel iets om te laten zien.
Helaas heb je soms ook gelegenheden die niet leuk zijn, maar waar wel een kaartje
bij hoort. Eind vorige week heb ik een condoleance kaartje gemaakt, omdat de
vader van een vriend overleden was.. En dat is deze geworden:

Met een sneak naar de nieuwe catalogus, de stempels met 
de blaadjes, kleine bloemetjes en de 'donut', zo noem ik 
hem maar even (ik voel een nieuw kaart-idee opkomen hihi)..

Dit is het kaartje met de set!

En de gebruikte producten, het papier is Very Vanilla..

En een Nederlandse tekst uit de set 'Recht uit het Hart', welke
blijft!! En goed nieuws, er komen VIER nieuwe Nederlandse
sets in de nieuwe catalogus, jippie!!!

Ik wens je een heel fijn weekend toe!
Lieve groetjes, Yvonne

5 opmerkingen:

lenywim35 zei

Heel mooie kaart voor een verdrietige boodschap. grts leny

Margo zei

Wat een mooie kaart Yvonne ! Die zijn niet altijd leuk om te maken, maar worden zo gewaardeerd door de ontvangers !

Joke de Wit zei

Mooie kaart Yvonne.Gr.Joke

GerJanne zei

Prachtig! Heel stijlvol!
GerJanne

Marijke zei

Heel mooi kaartje en mooie tekst! Groetjes Marijke.