woensdag 1 maart 2017

Vakantie!!

Stampin' Up! bestellen?
Dat kan! Komende maandag gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit!
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19u en ik laat het mee komen..
Zoek dan ook de 3 nieuwe Sale-a-Bration cadeautjes uit! Naast natuurlijk alle
andere cadeautjes..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is nog de hele week vakantie hier! 
En dus leuke dingen doen met de kleine mannen.  Naast een workshop,
het maken van de nieuwe kit, nieuwsbrief en andere bezigheden, komt er 
van freubelen niet zo veel.. Dat kan maandag weer, dus de rest van de
week is het hier een beetje stil..

Ik heb vandaag voor jullie een lay-out, gemaakt met de leuke serie 
'Cool Treats'. Met het weer van deze dagen snak ik toch wel een beetje 
naar zon en warmere temperaturen.. Laat maar komen!
Onder de foto's vind je een lijstje van de gebruikte materialen.

Wil je ook mijn nieuwsbrief ontvangen?
Dat kan! Stuur een e-mailtje naar y_vanbruggen@hotmail.com
en je ontvangt hem vanaf vandaag!

Fijne dag!
Lieve groetjes, Yvonne

 Mjammie!!

De tekst 'I love you' komt uit de 'Bookcase Builder' set...

...net als deze tekst...

De ijsjes zijn bewerkt met de Wink of Stella clear (glimmertjes)..


De gebruikte materialen:

7 opmerkingen:

Marlieke zei

Wat een leuke en mooie layout! Gaaf is dat papier he. Ik was ook met dat papier aan een layout begonnen, maar....vond het toen toch niet bij de foto passen. Haha. En dus ruilde ik de gesneden stukjes papier in voor het papier van Pop of Pink :-) Resultaat volgt hopelijk snel op mijn blog. Fijne vakantie verder nog! Groetjes Marlieke

Diny zei

Wat een prachtige layout heb je gemaakt Yvonne....leuke jongens heb je....haha!
Groetjes en geniet nog lekker van de vakantie,
Diny

marion zei

mooie lay out...en het glimmertje maakt het af....

lenywim35 zei

Ook bij jou al een reactie van ???? dat iets niet mag. Dat hoor je steeds meer. LOL. Maar met van die kleine apekoppen krijg je gave scrapbladen met je fotoos. grts leny

Thamar, zei

Mooie layout weer

Thamar, zei

Mooie layout weer

Rosina zei

Prachtig layout van jou en 'je mannen' Yvonne...prachtig gemaakt ...hele leuke foto's en heel leuk om ze later zo terug te kijken...


groetjes Rosina